De Geschillencommissie

De Geschillencommissie staat garant voor een onpartijdige afhandeling van de geschillen. Ze voldoet aan de daaraan gestelde nationale- en internationale standaarden. Elke sector heeft een eigen Geschillencommissie, omdat er specifieke kennis van de sector nodig is voor een goede beoordeling.

Indien u als consument niet tevreden bent over een behandeling aan uw voeten, of over de manier waarop u bent geholpen, dan is de eerste stap natuurlijk om dit direct te bespreken met uw eigen (medisch) pedicure. Zij zal uw klacht serieus nemen en proberen het op te lossen. Als u er niet uitkomt, dan is het goed om te weten dat uw pedicure door haar ProVoet-lidmaatschap automatisch is aangesloten bij de Geschillencommissie. Hiermee biedt zij u als cliënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.

Lees verder www.degeschillencommissie.nl.

 

Logo de Geschillencommissie

Pedicure afspraak maken
Of bel
010 262 03 57

Voordelen

Bent u benieuwd naar de vergoedingen voor 2024?

Bekijk vergoedingen

Wat andere cliënten zeggen

5

Heel veel dank voor de uitstekende voetverzorging de afgelopen jaren aan mijn vader W J van Diesen. Het was heel fijn dat hij zo goed door U al die tijd geholpen is, mede doordat mijn vader's korte termijn geheugen weg is, is het voor mij heel belangrijk dat er goede zorg verleend wordt en dat heeft hij ook gehad. Echt een dikke pluim voor deze 2 dames, mijn vader is altijd thuis geholpen dus kan ik alleen de ambulante zorg beoordelen, die is echt helemaal top, goede duidelijke communicatie als er iets bijzonders was, goed op de kalender aangeven wanneer de volgende behandeling was, en per email mij als dochter op de hoogte gehouden, nogmaals alle dank ik zal jullie praktijk zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen. Christine van Diesen

- C.W.V. Diesen

 

Bekijk alle reviews
Bekijk en schrijf reviews