De Geschillencommissie

De Geschillencommissie staat garant voor een onpartijdige afhandeling van de geschillen. Ze voldoet aan de daaraan gestelde nationale- en internationale standaarden. Elke sector heeft een eigen Geschillencommissie, omdat er specifieke kennis van de sector nodig is voor een goede beoordeling.

Indien u als consument niet tevreden bent over een behandeling aan uw voeten, of over de manier waarop u bent geholpen, dan is de eerste stap natuurlijk om dit direct te bespreken met uw eigen (medisch) pedicure. Zij zal uw klacht serieus nemen en proberen het op te lossen. Als u er niet uitkomt, dan is het goed om te weten dat uw pedicure door haar ProVoet-lidmaatschap automatisch is aangesloten bij de Geschillencommissie. Hiermee biedt zij u als cliënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.

Lees verder www.degeschillencommissie.nl.

 

Logo de Geschillencommissie

Pedicure afspraak maken
Of bel
010 262 03 57

Voordelen

Bent u benieuwd naar de vergoedingen voor 2024?

Bekijk vergoedingen

Wat andere cliënten zeggen

5

De deskundigheid van de pedicure is gebleken toen mijn moeder volgens de specialist haar grote teen zou moeten missen, zei ze daar ga ik proberen wat aan te doen en moeder heeft haar teen kunnen behouden, dat vind ik super geoordeeld. Verder niets dan lof voor de professionele kunde en zorg voor de voeten, advies voor eventuele verwijzing naar de podotherapeut voor zooltjes waar dan ook veel baat bij is.

- Riet van Komen - Hoegee

 

Bekijk alle reviews
Bekijk en schrijf reviews