Pedicure blog

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen rondom Pedicural Voetzorg, de laatste tips en adviezen voor uw voeten of andere ontwikkelingen uit de Pedicure branche? Volg dan onze blog!

 

 

Cliëntenstop

Cliëntenstop

Omwille van de toenemende drukte, hebben wij besloten om per 1 september 2024 een cliëntenstop in te voeren. Deze maatregel geldt niet voor nieuwe cliënten die wij doorverwezen krijgen via onze Podotherapeut Wender en RondOm, waar wij een contract mee hebben. We willen graag continuïteit en kwalitatieve zorg bieden aan onze cliënten die een medische voetbehandeling bij ons willen ondergaan.

Lees meer
Relatiebeheer pedicurepraktijk

Relatiebeheer pedicurepraktijk

Relatiebeheer (ook wel klantbeheer genoemd) is het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, of in ons geval cliënten, met als doel deze tevreden te houden zodat ze op een later moment weer een behandelafspraak willen maken.

Lees meer
Wachttijd medisch pedicurebehandeling

Wachttijd medisch pedicurebehandeling

De vraag naar medisch pedicures wordt steeds groter. Dagelijks ontvangen wij wel 10-15 telefoontjes en circa 5 nieuwe aanmeldingen via de mail van mensen die graag een medisch pedicure voetbehandeling willen of zijn doorverwezen door huisarts of andere discipline.

In de zomermaanden hebben wij al een wachttijd van 9-10 weken. Daarbuiten bedraagt de wachttijd gemiddeld 4-5 weken. Zorg dus dat u op tijd een afspraak in laat plannen of zoals sommigen afspraken voor een heel jaar inplannen.

Lees meer
Hygiëne en infectiepreventie in de praktijk

Hygiëne en infectiepreventie in de praktijk

De praktijk is ons visitekaartje. Het schoonmaken van de praktijk hoort bij de dagelijkse werkzaamheden van de medisch pedicure. Zowel de hygiëne voor, tijdens en na de behandeling als ook de eigen hygiëne en die van de pedicurepraktijk dragen bij aan een gedegen medische voetbehandeling. Wij bespreken de belangrijkste aandachtspunten met u.

Lees meer
Niet verschijnen op afspraak

Niet verschijnen op afspraak

Niet verschijnen bij de medisch pedicure zonder af te bellen heeft consequenties. Om het aantal niet nagekomen afspraken terug te dringen hanteren wij een wegblijftarief voor cliënten die wegblijven van een afspraak zonder dit tijdig te melden bij ons.

Lees meer

Wilt u een afspraak maken voor een pedicure behandeling?

Afspraak maken
Bekijk en schrijf reviews